Įeiti
Publikuota: 2017.09.29. Atnaujinta:

Komisija AB „Achema“ nustatė minimalius kokybės lygius


​Komisija, atsižvelgdama į tai, kad 2017 m. gruodžio 31 d. baigsis AB „Achema“ gamtinių dujų skirstymo paslaugų kainų viršutinių ribų reguliavimo periodas, nustatė bendrovei naujus minimalius teikiamų paslaugų kokybės rodiklius, kurie būtini užtikrinti kokybiškas ir nepertraukiamas paslaugas vartotojams.

AB „Achema“ nustatyti minimalūs paslaugų kokybės rodikliai:
• vidutinė neplanuotų nutraukimų trukmė vienam vartotojui dėl operatoriaus atsakomybės – 0;
• neplanuotų nutraukimų skaičius vienam vartotojui dėl operatoriaus atsakomybės – 0;
• avarinės tarnybos atvykimų laiku procentinė dalis – 100 proc.;
• laiku išsiųstų atsakymų procentinė dalis – 100 proc.;
• laiku naujam vartotojui į jo prašymą prijungti išsiųstų atsakymų procentinė dalis – 100 proc.;
• laiku dėl operatoriaus atsakomybės neprijungtų naujų vartotojų procentinė dalis – 0 proc.

Komisija, nustatydama naujus minimalius paslaugų kokybės lygius, įvertina pastarųjų trejų metų paslaugų kokybės rodiklių vidurkį.

AB „Achema“ nustatyti nauji minimalūs teikiamų paslaugų kokybės lygiai galios iki 2022 m. pabaigos.