Komisija, išnagrinėjusi vartotojo ir UAB „Lietuvos energijos tiekimas“
ginčą dėl įsiskolinimo už pastato bendrosioms reikmėms suvartotą elektros
energiją, įpareigojo panaikinti skolą vartotojui, nes ji susidarė dėl pačios
bendrovės neatsakingų veiksmų.
Komisijai pateiktame prašyme vartotojas nurodė, kad už bute ir pastato
bendrosioms reikmėms suvartotą elektros energiją kiekvieną mėnesį mokėdavo
administratoriui pagal pateiktus mokėjimus. Taip pat 2016 m. gegužės mėn.
parduodamas butą vartotojas iš administratoriaus gavo pažymą, patvirtinančią,
kad įsiskolinimo už elektros energiją nėra. Todėl dabar vartotojas nesutinka su
UAB „Lietuvos energijos tiekimas“ reikalavimu apmokėti ankstesniu laikotarpiu
susidariusią skolą už pastato bendrosioms reikmėms suvartotą elektros energiją
ir prašo ją panaikinti.
Išnagrinėjus faktines ginčo aplinkybes nustatyta, kad pastato administratorius
laikotarpiu nuo 2013 m. kovo 31 d. iki 2017 m. mėn. galimai nevykdė savo
pareigų, t. y. iš gyventojų surinktų mokėjimų už elektros energiją nepervesdavo
paslaugos teikėjui.
Tačiau atsakomybė dėl susidariusios situacijos tenka ir UAB „Lietuvos
energijos tiekimas“. Bendrovė beveik 5 metus tiekė elektros energiją, nors už
ją nebuvo apmokama, ir nesiėmė jokių veiksmų, kad įsiskolinimas nesikauptų,
todėl iš vartotojo reikalaujama apmokėti
skola susidarė dėl pačios bendrovės neveikimo ir vartotojas neturi jos
apmokėti.